یه روزی هم میشی درد بی درمون و آینه ی دِغِش
زندگی بالا پایین داره
و فعلا در یه موضوعی من در مرحله ای ام که سراشیبی ها تموم شده، سر بالایی های نرم هم تموم شده. شیبای خیلی سخت مونده که برسم به قله.
خدایا. ما صبرمون زیاده. خودت درست کن واسمون
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8