خدایا شکرت. این ماه رمضون عااااالی بود. با اینکه من اونطور که باید نبودم واست. ولی خیلی تصمیم های خوبی گرفته شد. خدایا دمت گررررررررررم. عاااااااااشقتم
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41