خدانگهدار

خرید بک لینک

خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

صفحه بندی