خودشو
و هرکسی که یه جوری بهش مربوط میشه
وقتی میبینم یا ارتباط برقرار میکنم، قلبم تند تند تند تر میزنه
نمیدونم فاز قلبم چیه
آروم باش
آروم باش
آروووووووووم باش
دلنوشت های بابابزرگ...
ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25