دیشب یه لیست طولانی و بلند بالا واسه امروز نوشتم که به ترتیب همشو انجام بدم. از 8 صبح تا 10 شب یه سره و بدون وقفه
صبح شد
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی یکی کارها از اول تا آخر یا کنسل شد یا به نتیجه نرسید. هر کدوم به یه دلیلی
دیگه ساعت 8 شب بود که بعد از یه روز کاملا بیهوده و بدون مصرف برگشتم خونه
خدایا شکرت که اتفاق بدی نیوفتاد. ان شالله فردا از اول
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9