روز بیهوده

خرید بک لینک
من چون کارهای مختلف انجام میدم، واسه اینکه فراموش نکنم همیشه کارامو توی سررسید یادداشت میکنم.

دیشب یه لیست طولانی و بلند بالا واسه امروز نوشتم که به ترتیب همشو انجام بدم. از 8 صبح تا 10 شب یه سره و بدون وقفه

صبح شد
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی یکی کارها از اول تا آخر یا کنسل شد یا به نتیجه نرسید. هر کدوم به یه دلیلی

دیگه ساعت 8 شب بود که بعد از یه روز کاملا بیهوده و بدون مصرف برگشتم خونه

خدایا شکرت که اتفاق بدی نیوفتاد. ان شالله فردا از اول

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 16:46

صفحه بندی