از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا
بلند بالا منوم دیوانه ی تو
قرق کردن مرا از خانه ی تو
قرق کردندو در مسجد میخوابوم
سرم در مسجدو دل خانه ی تو
آی بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم
مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم
سر راهت نشینوم خسته خسته
گل ریحون بچینوم دسته دسته
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30