دلنوشت های بابابزرگ

متن مرتبط با «سر افکنده» در سایت دلنوشت های بابابزرگ نوشته شده است

پسر خاله

  • نیلوبلاگ

    خواستم بگویم که کیستم!!دیدم نگفتن بهتر است...!آنکه با من نمیماندهمان بهتر که نشناسد مرا...!آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع...

    ادامه مطلب
  • سر افکنده

  • نیلوبلاگ

    من بدمخیلی بدخدا خوووبه. خیلی خوب.و من سر افکنده و ناراحتم از این موضوع...

    ادامه مطلب