
خواستم بگویم که کیستم!!دیدم نگفتن بهتر است...!آنکه با من نمیماندهمان بهتر که نشناسد مرا...!آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع...
ادامه مطلب
یکی از حسای بد تو زندگی اینه که علیرغم میل باطنیت عمل کنیدلت یه چیزی باشه و زبونت بر خلافش باشهبدترش اینه که اگر حرف دلتو بگی طرف خوشحال میشه. ولی حرف زبونت رو میگی و ناراحتش میکنی xa0 کاش میشد اینطوری نباشه....
ادامه مطلب