دلنوشت های بابابزرگ

متن مرتبط با «مردهای زن نما» در سایت دلنوشت های بابابزرگ نوشته شده است

مرد ها

  • نیلوبلاگ

    هرچي به مردها نزديك تر شدم مطمئن تر شدم كه عجب موجودات عجيبي هستن!عجيبه وقتي بايد ناراحت بشن و گريه كنن دركمال ناباوري از خونه بيرون ميرن قدم ميزنن يا نهايتا سيگاري دود ميكنن!چطور بدون لاك و دنياي صورتي ميتونن خوشحال باشن؟! جالبه حتي عاشقي هم بلد نيستن! بجاي اينكه دلبري كنن لباس هاي رنگ رنگي بپوشن موهاشونو ببافن لاك بزنن و... بيشتر كارميكنن سخت تر ميشن انگار بدنبال هدفي هستن!اما خوب اينو مطمعنم درسته ظاهر زشت و زمخت دارن؛گنده ان؛ كثيفن؛ عجيب قريبن؛ يجوري ان...اما دوتا بال خوشكل دارن! كافيه تمام ...

    ادامه مطلب
  • نمایشنامه خوانی

  • نیلوبلاگ

    امشبهم خیییییلی خوب بود هم خیلی بدیه عالمه حس خوشییه عالمه حس تلخکلی سر درد واسه حسای بدی که داشتمولی کلی فراموشی بخاطر حسای خوبی که بعدش بهم رسیدرفته بودم خوانشداشتان جالب و با حال و خنده دارولی کلی باید تلاش میکردم که تمرکز کنم و حواسم به نمایش باشه و بفهممش. هی وسطش حواسم پرت میشد خدایا دوستت دارمعید فطر مبارکقالب نو مبارک ...

    ادامه مطلب