
یکی از حسای بد تو زندگی اینه که علیرغم میل باطنیت عمل کنیدلت یه چیزی باشه و زبونت بر خلافش باشهبدترش اینه که اگر حرف دلتو بگی طرف خوشحال میشه. ولی حرف زبونت رو میگی و ناراحتش میکنی xa0 کاش میشد اینطوری نباشه....
ادامه مطلب
دل است دیگر. گاهی میگیرد. گاهی هوایی می شود. هوایی یک نفر که نیست. #بابابزرگ...
ادامه مطلب