ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26
پــ . نــ : درد دارم
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41
ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31
خدایا شکرت. این ماه رمضون عااااالی بود. با اینکه من اونطور که باید نبودم واست. ولی خیلی تصمیم های خوبی گرفته شد. خدایا دمت گررررررررررم. عاااااااااشقتم
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41
آروم باش
آروم باش
آروووووووووم باش
ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24